داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

قایدی پاسخ خطیر را داد|پایان پروژه بازگشت

  • کد خبر: ۱۷۳۵۷۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
قایدی پاسخ خطیر را داد|پایان پروژه بازگشت
مهدی قایدی به سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفته برای بازگشت به ترکیب آبی‌ها باید با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از نشستن روی صندلی مدیریت این باشگاه اقداماتی در راستای جذب برخی بازیکنان انجام داد که هیچ یک تا کنون نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

خطیر در اولین قدم با مهدی قایدی در امارات تماس برقرار کرد تا از وضعیت او اطلاع یابد که قایدی هم به سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد برای بازگشت به این باشگاه حتما باید با مالکان باشگاه شباب الاهلی مذاکره شود و او قادر نیست رضایتنامه‌اش را راسال بگیرد.


خطیر هم که در جریان مذاکرات روز‌های قبل مدیران سابق استقلال با باشگاه شباب الاهلی قرار داشت و می‌دانست شباب الاهلی برای آزاد کردن قایدی پول قابل توجهی می‌خواهد، مذاکرات را همان جا مسکوت گذاشت تا پرونده بازگشت یان بازیکن بسته شود.

پیامد این مذاکرات از امارات خبر رسید که قایدی در آستانه حضور قطعی در باشگاه الاتحادکلباء است و فرهاد مجیدی قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. حتی تصویری از قایدی و مجیدی در یک رستوران امارات در فضای مجازی منتشر شده که جالب توجه است.  

به این ترتیب خطیر یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای تقویت استقلال را از دست داد تا قایدی هم پیامد محبی از استقلال جدا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->